Om Roskilde Flyveklub

Pilot eller flyveinteresseret?

Roskilde Flyveklub er en af landets største flyveklubber hvor også du kan blive medlem.

• hyggeligt klubhus

• klubfly har Piper, Cessna og Diamond

• klubture i Danmark og til udlandet

• håndbøger og manualer

• klubaftener med fællesspisning

• computere med flysimulator

• foredrag

• workshops

• tidsskrifter

• samvær med erfarne piloter

• fester

• virksomhedsbesøg

• selvrisikofond

• flyvekonkurrencer

Ture

Letland, Tyskland, England og Spanien er nogle af de lande, som flyveklubbens medlemmer har besøgt på de mange ture rundt i Europa.

Anholt, Læsø, Bornholm og Sønderborg er også eksempler på mål for flyveture i Danmark.

De nordiske lande er også blandt vore rejsemål.

Hvert år planlægges det kommende års arrangementer på et møde, hvor du kan komme med dine ønsker.

Er du ny pilot med lidt eller ingen erfaring i flyvning i udlandet, så er fællesturene vejen til større rutine og sikkerhed.

Bliv medlem

Kom til en af vores klubaftener – som regel torsdage i vinterhalvåret klokken 19:30.

Kontakt en person fra Bestyrelsen og få mere at vide om arrangementer og kontingenter.

Du kan melde dig ind ved at udfylde formularen her.

Det daglige arbejde i klubben forestås af bestyrelsen, medlemmerne i de forskellige afdelinger og komitéer, samt en række medlemmer, som tager sig af enkeltopgaver.

Du er meget velkommen til at deltage i klubarbejdet – kontakt blot en person i bestyrelsen og fortæl hvad du har lyst til at hjælpe med.

Nyhedsbreve fra Formanden

Tilmeld dig Roskilde Flyveklubs nyhedsbrev her, hvor du mindst en gang om måneden løbende vil få oplysninger om klubben og andre begivenheder indenfor luftfart. Det er obligatorisk for medlemmer at være tilmeldt, men ikke-medlemmer er også velkommen til at tilmelde sig.